Casa Museo Manuel María

O Diario da Casa

O Grupo de Zanfonas da Tradescola actuou este sábado na Casa-Museo Manuel María

06/05/2017

É a única escola de zanfona que mantén o estilo tradicional de cantar e tocar a zanfona.

O Grupo de Zanfonas da Tradescola actuou esta tarde no auditorio da Casa-Museo Manuel María, e fíxoo interpretando, ao estilo tradicional de cantar e tocar a zanfona, toda unha serie de cantos de cego e de pezas doutros grupos que tocan ou tocaron a zanfona.

Entre as cancións, salientar dous poemas de Manuel María, O carro e As Encrobas.

Durante o concerto soou a zanfona “Carneifona”, gañadora do prestixioso premio da artesanía de Galiza Antón Fraguas, na sua X edición, e que foi feita polo luthier de Outeiro de Rei, Xaneco (membro tamén do grupo).

Galería de vídeos

Grupo de Zanfonas da Tradescola
Interpretación do poema de Manuel María "As Encrobas"
Descargar:  FLV